فردا؛ اختتامیه نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3812669
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱

فردا؛ اختتامیه نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری

فعالیت‌های قرآنی - مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به استقبال مردم از چهارمین دوره نمایشگاه قرآن و درخواست غرفه‌دارن قصد داشتیم مدت برپایی نمایشگاه را دو روز دیگر تمدید کنیم اما به دلیل نمایشگاهی که به مناسبت روز شهرکرد در این مکان برپا می‌شود این زمان تمدید نشد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محمدرضا حسن‌زاده، مدیر اجرایی چهارمین دوره نمایشگاه قرآن استان، امروز 28 اردیبهشت‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا که در نمایشگاه قرآن در فرهنگسرای شهرکرد برپا شده است، بیان کرد: باتوجه به استقبال مردم از چهارمین دوره نمایشگاه قرآن و درخواست غرفه‌دارن قصد داشتیم مدت برپایی نمایشگاه را دو روز دیگر تمدید کنیم اما به مناسبت31 اردیبهشت‌ماه که به روز شهرکرد اختصاص دارد و اخیراً باخبر شدیم که قرار است در فرهنگسرای شهرکرد نمایشگاهی از صنایع دستی و هنر شهرکرد به همت شهرداری استان برپا شود لذا با تمدید زمان نمایشگاه قرآن موافقت نشد.

وی ادامه داد: فردا برنامه اختتامیه نمایشگاه قرآن  و از ساعت 18 کارگاهی با عنوان« تدبر در قرآن» و مولودی خوانی به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده امام حسن(ع) را خواهیم داشت.

حسن‌زاده گفت: ساعت بازدید نمایشگاه در فردا 29 اردیبهشت‌ماه که روز پایانی نمایشگاه است از ساعت 15 الی 21 خواهد بود و بعد از این ساعت تمامی غرفه‌ها جمع خواهند شد.

کارشناس دفتر قرآن و عترت استان با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن شهرستان بن نیز از روز گذشته افتتاح شده است، گفت: برخی از غرفه‌های کتب این نمایشگاه به نمایشگاه شهرستان بن و چند غرفه انتشارات خارج از استانی نیز به مدت 10 روز به نمایشگاه دائمی بروجن منتقل خواهند شد.

مدیر اجرای نمایشگاه قرآن استان با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان اجرای بیش از 60 محفل انس با قرآن در سطح استان برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان حاضر بود در دیگر شهرستان‌ها که اداره تشخیص می‌دهد نیز نمایشگاه قرآن را برپا کند اما بسیاری از شهرستان‌ها درگیر برگزاری محافل انس با قرآن و جزء خوانی قرآن کریم هستند.

وی افزود: از نظر سنجی‌ها دریافتیم که استقبال از نمایشگاه بالا بوده اما میزان فروش به دلیل افزایش قیمت کاغذ کاهش پیدا کرده است.

حسن‌زاده در پایان از خبرگزاری قرآنی ایکنا که در پوشش اخبار قرآنی و نمایشگاهی تلاش می‌کند تشکر کرد.

انتهای پیام

captcha