نگاهی به فعالیت‌های غرفه افغانستان در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3812675
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

نگاهی به فعالیت‌های غرفه افغانستان در نمایشگاه قرآن

گروه بین‌الملل ــ غرفه افغانستان به‌عنوان یکی از میهمانان شرکت‌کننده در بیست‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با برنامه‌های متنوعی همچون عرضه آثار هنری ـ اسلامی، دعوت از هنرمندان خوشنویس، قاریان قرآن و برگزاری شب‌های ویژه بانوان در این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

غرفه افغانستان؛ عرضه‌کننده آثار هنری ــ اسلامی در نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا، غرفه افغانستان با ارائه آثار هنری و اسلامی در این دوره از نمایشگاه قرآن حضور دارد و عمده آثار ارائه شده و مصحف‌های گوناگون در این غرفه با نگین آراسته شده‌‌اند.

از دیگر آثار ارائه شده در غرفه افغانستان آثار هنری مثل ملیله کاغذی است که با مضامین قرآنی ـ اسلامی و پرچم این کشور تزیین شده است. رساله خواجه عبدالله انصاری و راه رستگاری از جمله کتاب‌های عرضه شده در غرفه افغانستان به شمار می‌رود.

دعوت از هنرمندان خوشنویس افغانستانی، قاریان جوان و دانش‌آموزان مدرسه کودکان کار و بی‌سرپرست افغانستانی مقیم ایران از جمله فعالیت‌های ویژه این غرفه است.

همچنین برنامه «شب ویژه افغانستان» و «شب بانوان افغانستانی» از دیگر فعالیت‌های غرفه افغانستان است که طی روزهای آینده انجام خواهد شد. در شب ویژه بانوان قرار است از بانوان فعال افغانستانی مقیم ایران برای حضور در غرفه دعوت به‌عمل آید.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت‌ماه تا 4 خردادماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

 

captcha