آغاز به کار نمایشگاه علوم قرآنی در خرم‌دره
کد خبر: 3812769
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

آغاز به کار نمایشگاه علوم قرآنی در خرم‌دره

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره از فعالیت نمایشگاه علوم قرآنی در شهرستان خرم‌دره خبر داد و گفت: ۲ هزار کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

آغاز به کار نمایشگاه علوم قرآنی در خرم‌درهایرج داود‌بیگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، هدف از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در این شهرستان را توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با ۲ هزار عنوان کتاب در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های موجود در این نمایشگاه با تخفیف 20 الی 50 درصدی عرضه می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه در جنب مسجد رسول‌الله (ص) خرم‌دره در حال فعالیت است.

این مسئول اضافه کرد: در این نمایشگاه کتاب‌هایی در حوزه‌های علوم قرآنی و معارف اسلامی به مدت یک ماه در ایام ماه مبارک رمضان به عموم علاقمندان عرضه می‌شود.

داودبیگی با اشاره به اینکه این نمایشگاه زمینه‌ساز آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ قرآنی است، ادامه داد: آشنایی با آموزه‌های قرآن راهکاری موثر برای گسترش سبک زندگی قرآنی و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در ماه مبارک رمضان، گفت: برپایی محافل انس با قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه کتاب روستایی، برگزاری همایش ضرورت معنویت و اخلاق در زندگی معاصر و برگزاری شب شعر قرآنی از شاخص‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

انتهای پیام

captcha