برگزاری ۳۷ گفتمان دینی با مشارکت ۲۰۰۰ دانش‌آموز در گرمی
کد خبر: 3812770
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

برگزاری ۳۷ گفتمان دینی با مشارکت ۲۰۰۰ دانش‌آموز در گرمی

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی از برگزاری ۳۷ گفتمان دینی با مشارکت ۲۰۰۰ دانش‌آموز در ۶ ماهه دوم سال ۹۷ خبر داد.

برگزاری ۳۷ گفتمان دینی با مشارکت ۲۰۰۰ دانش آموز در گرمیحجت‌الاسلام حمید بهاری، رئیس تبلیغات اسلامی گرمی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با بیان اینکه گفتمان دینی مدارس از طریق تبادل و تعامل کلامی چهره به چهره در یک ارتباط دو‌سویه مبلغ و مخاطب به صورت گفتمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و تلاش دشمنان برای تضعیف باورها و اعتقادات دینی نوجوانان و جوانان برگزاری گفتمان‌های دینی بسیار مهم است.

‌بهاری تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسائل فردی در حوزه دین، اشاعه دین در زندگی روزمره را از اهداف گفتمان های دینی در مدارس عنوان کرد.

وی تأکید کرد: هر اندازه باورهای دینی بیشتر در وجود نوجوانان، جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان بیشتر نهادینه شوند، هجمه‌های فرهنگی کم‌اثرتر می‌شوند.

دبیر اجرائی گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی گرمی موضوعات برگزاری این گفتمان‌ها را مباحث اجتماعی، دینی، جنگ نرم، حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی، ولایت مطلقه فقیه، آسیب‌های اجتماعی اعتیاد، شناخت اسلام ناب محمدی(ص)، تبیین اهداف و محورهای مهم بیانیه گام دوم، موضوعات فرهنگی، دینی عنوان کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی گرمی با اشاره به این که برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع‌های روز جامعه کمک بسیاری در آگاهی و نیز جلوگیری از انحراف اقشار مختلف جامعه می‌شود، تأکید کرد: ۳۷ گفتمان دینی ویژه جوانان توسط این اداره و با همکاری آموزش و پرورش در مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان گرمی طی ۶ ماهه دوم سال تحصیلی برگزارشد.

انتهای پیام

captcha