فعالیت ۳۸ خانه قرآن روستایی در سمنان
کد خبر: 3812798
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

فعالیت ۳۸ خانه قرآن روستایی در سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان سمنان از وجود ۳۸ خانه قرآن و عترت روستایی در سطح استان خبر داد و افزود: استقبال مردم از این خانه‌های قرآن مطلوب است.

فعالیت 38 خانه قرآن روستایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دلالی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان سمنان، امروز، 29 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۸ خانه قرآن و عترت روستایی در استان فعال است که در طول سال فعالیت‌های قرآنی مانند تلاوت، برنامه‌های قرآنی و مسابقات را برگزار می‌کند اظهار کرد: استقبال مردم از برنامه‌های خانه‌های قران روستایی کم نظیر است و  این خانه‌های قرآنی با حضور پرشور مردم اداره می‌شوند.

وی ایاداور شد: ایجاد خانه‌های قرآنی در راستای رویکرد تبلیغات اسلامی در زمینه نگاه ویژه به روستاها و مناطق محروم انجام شده که امروز آثار و برکات ایجاد این خانه‌های قرآنی در جوامع روستایی به خوبی دیده می‌شود.

دلالی از وجود ۲۶ خانه قرآن و عترت شهری نیز در استان خبر داد ومتذکر شد: محموعاً ۶۴ خانه قرآن و عترت در سطح این استان وجود دارد که بر این اساس خانه‌های قرآن و عترت شهری و روستایی برگزاری فعالیت‌های قرآنی شامل دوره‌های آموزشی، تلاوت، حفظ، تفسیر، جز خوانی و را در طول سال بر عهده دارند.

انتهای پیام

captcha