آزادسازی خرمشهر؛ تجلی قدرت لایزال الهی
کد خبر: 3812855
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

آزادسازی خرمشهر؛ تجلی قدرت لایزال الهی

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره آموزش و پرورش خرم‌‌دره گفت: آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که به دست توانای مردم خداجو و مؤمن، با اقتدا به مولای متقیان(ع) به وقوع پیوست.

آزادسازی خرمشهر؛ تجلی قدرت لایزال الهیبه گزارش ایکنا از زنجان، لعیا جعفری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره، ‌امروز، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در اولین جلسه ستاد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد یادآور دلاور‌مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر‌(ره) است که فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که به دست توانای مردم خدا جو و مومن، با اقتدا به مولای متقیان‌(ع) و با رمز یا علی‌بن ابی‌طالب‌(ع) در عملیات بیت المقدس ظهور کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین رخداد عظیم فتح خرمشهر برای نسل‌های جدید، ادامه داد: بازخوانی و ترسیم روزآمد این رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده‌سازان واقعی این سرزمین، حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه و الهام بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی قرار خواهد داد.

وی بيان كرد: آزادسازی خرمشهر از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاريخ جنگ ايران و عراق شناخته می‌شود كه در ايران اين روز به عنوان روز مقاومت، ايثار، مقاومت و ايستادگی ‌برابر دشمن نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام‌ از سوی آموزش و پرورش خرم‌دره، تصریح کرد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به اجرای ویژه برنامه درمدرسه سراج، غبار‌روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد. 

انتهای پیام

captcha