دانشگاه علوم و معارف مقام نخست مسابقه شب‌های نورانی را کسب کرد
کد خبر: 3812891
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

دانشگاه علوم و معارف مقام نخست مسابقه شب‌های نورانی را کسب کرد

گروه دانشگاه ــ دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم مقام نخست مسابقه شب‌های نورانی نمایشگاه بین‌المللی قرآن در بخش برادران را از آن خود کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایحاء، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم مقام نخست مسابقه شب‌های نورانی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش برادران را کسب کرد.
در این مسابقه تیم‌هایی از دانشگاه‌های مختلف شرکت کرده بودند که ۳ تیم به فینال راه پیدا کردند و از این میان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با کسب امتیاز ۲۵/۴۶ اول، دانشگاه ایران با کسب ۴۶ امتیاز دوم و دانشگاه فرهنگیان با کسب ۵۰/۴۵ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.
هر تیم شرکت‌کننده در این مسابقات متشکل از ۳ نفر شامل یک حافظ، یک قاری و یک نفر آشنا به مفاهیم قرآن بود.
غرفه دانشگاه علوم و معارف قرآن در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن قرار دارد که به معرفی آثار اعضای هیئت علمی ۱۸ دانشکده علوم قرآنی سراسر کشور و معرفی ۵ نشریه تخصصی دانشگاه پرداخته است.
معرفی و ارائه کتاب‌هایی همچون جغرافیای تاریخی (مسیر حرکت بنی‌اسرائیل در قرآن و عهدین)، نقد آرای ابن تیمیه در آیات ولایت، التکرار فی القرآن و ... از دیگر برنامه‌های این غرفه در نمایشگاه است.
یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) تهران تا چهارم خردادماه دایر است و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.
 
انتهای پیام
captcha