حقوقِ نظام تبلیغی در امر زکات رعایت شود
کد خبر: 3812896
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

حقوقِ نظام تبلیغی در امر زکات رعایت شود

گروه فرهنگی ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه باید نقش و حقوق نظام تبلیغی در امر زکات مشخص و رعایت شود، اضافه کرد: سال گذشته ستاد تبلیغ زکات با محوریت معتمدین در 700 نقطه از استان جهت تشویق مردم به پرداخت تشکیل شد.

حقوق نظام تبلیغی در امر زکات رعایت شودبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، امروز، 29 اردیبهشت ماه، در نشست شورای زکات استان گفت: جلب اعتماد مردم در فریضه الهی زکات، امری مهم است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: مدیریت خوب هزینه‌های زکات و تعیین نقش متولی این فریضه واجب، می‌تواند در جلب اعتماد مردم و جذب اعتماد اجتماعی موثر واقع شود.
دشتکی با اشاره به اینکه باید نقش و حقوق نظام تبلیغی در امر زکات مشخص و رعایت شود، اضافه کرد: سال گذشته ستاد تبلیغ زکات با محوریت معتمدین در 700 نقطه از استان جهت تشویق مردم به پرداخت تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه مردم در پرداخت زکات اندکی مقاومت کرده و آن را در اختیار هر فرد یا مجموعه ای قرار نمی‌دهند گفت: باید مجموعه‌های متولی در حوزه دریافت زکات در استان فعال و فرهنگ سازی لازم جهت اعتماد سازی مردم از سوی دستگاه‌های مرتبط با این مهم، انجام گیرد.
دشتکی با بیان اینکه کمیته تبلیغ شورای زکات باید به عهده اداره تبلیغات اسلامی استان باشد عنوان کرد: یکی از اولویت‌های تبلیغی این مجموعه در ماه رمضان و سایر فرصت‌های تبلیغی، پرداختن به امر زکات است.
انتهای پیام

captcha