شاخص‌های نمایشگاه قرآنی موفق/ لزوم ارائه جدیدترین دستاوردها
کد خبر: 3812927
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
یک خادم قرآن بیان کرد:

شاخص‌های نمایشگاه قرآنی موفق/ لزوم ارائه جدیدترین دستاوردها

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نسرین نافذکلام، خادم قرآن گفت: میزان استقبالی که از این نمایشگاه به عمل می‌آید و نیز میزان فعالیت‌هایی که در سطح کشور توسط نهادها و دستگاه‌ها و موسسات قرآنی صورت می‌گیرد، نشان می‌دهد که برپایی نمایشگاه لازم است.

به گزارش ایکنا؛ نسرین نافذکلام، یک خادم قرآن و از اساتید داوری مسابقات بین‌المللی قرآن که در هشتمین شب از نمایشگاه قرآن میهمان بخش خادمان قرآن بود، در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بر برپایی نمایشگاه قرآن در طول سال تأکید کرد و گفت: با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی این نمایشگاه باید بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد، افزود: اگر اهدافی که نمایشگاه به دنبال آن است قبل از برگزاری نمایشگاه بیشتر برای بازدید کنندگان و عموم مردم تشریح و تبیین شود قطعاً شاهد استقبال بسیار بیشتر مردم از این رویداد بزرگ فرهنگی و دینی خواهیم بود.

این داور مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به اینکه در گذشته به فراخور اهمیت و نیز دعوت‌هایی که از وی به عمل آمده است در نمایشگاه حضور داشته است، تصریح کرد: در این سال‌ها شاهد تغییرات و تحولات نمایشگاه قرآن بوده‌ام. من اعتقاد دارم اگر می‌خواهیم نمایشگاه بیشتر دیده شود باید دست اندرکاران از غرفه‌داران گرفته تا برگزارکنندگان این رویداد باید در معرفی هرچه بیشتر آن تلاش کنند.

نافذکلام اظهار کرد: اعتقاد من این است اگر می‌خواهیم این نمایشگاه بیشتر جذاب باشد، باید جذابیت‌های این رویداد در معرض دید مستقیم قرار بگیرد. باید مراجعه کننده به محض ورود به غرفه با جذاب‌ترین بخش غرفه مواجه شود. مسلماً کارهای نو و برنامه‌ریزی‌هایی که ابعاد تبلیغی و آموزشی بیشتری به دنبال داشته باشد می‌تواند در معرفی بیشتر نمایشگاه موثر باشد.

وی بیان کرد: اگر امکان سرویس‌دهی مناسب در زمینه جدیدترین دستاوردهای قرآنی را در نمایشگاه شاهد باشیم و هر دوره نسبت به دوره قبل با دستاوردهای متفاوت‌تری حضور یابیم قطعاً آن نمایشگاه، موفق خواهد بود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خردادماه در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha