اجرای ۲۰۰ برنامه قرآنی ویژه رمضان در کرمانشاه
کد خبر: 3813053
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

اجرای ۲۰۰ برنامه قرآنی ویژه رمضان در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از اجرای ۲۰۰ برنامه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری بیش از 200 برنامه قرآنی ویژه رمضان در استان کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در قالب مراسم و محافل مختلف انس با قرآن و جلسات جزءخوانی در حال برگزار شدن است.
‌محمدی اظهار کرد: امسال با برنامه‌‎ریزی انجام شده از سوی این اداره جلسات تفسیر قرآن در مناطق مختلفی از استان برپا شده است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از 150 محفل جزءخوانی در مؤسسات و خانه‌های قرآن برگزار می‌شود.
وی گفت: در قالب اجرای برنامه‌های یاد شده نشست‌های تفسیری قرآن با حضور مبلغان اعزامی و همایش‌های مختلف قرآنی در استان اجرایی شده است.
‌محمدی در پایان اظهار کرد: نشر و ترویج فرهنگ حیات بخش قرآن و بهره‌گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی و جذب اقشار به محافل دینی از اهداف برگزاری برنامه‌های یاده شده در سطح استان است.
انتهای پیام

captcha