اولین کارگاه «طراحی چهره شهدای همدان» برگزار می‌شود
کد خبر: 3813064
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

اولین کارگاه «طراحی چهره شهدای همدان» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی طراحی چهره شهدای استان ‌به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

اولین کارگاه «طراحی چهره شهدای همدان» برگزار می‌شودرسول کرمی، مسئول بسیج هنرمندان استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی طراحی چهره شهدای استان ‌به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
وی افزود: این مسابقه به همت بسیج هنرمندان، کانون اسلامی خواهران، مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی و ادار‌هکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار خواهد شد.
وی با دعوت از تمامی دانشجویان هنر و علاقه‌مندان به طراحی سیاه‌قلم برای شرکت در این برنامه، ابراز کرد: در این کارگاه آموزشی شهدای خاصی انتخاب‌نشده و عکس‌ها از بین همه شهدای استان در نظر گرفته‌ شده است.
کرمی با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در کارگاه آموزشی اعطا می‌شود، ادامه داد: در پایان برنامه عکس‌های طراحی‌شده به خانواده‌های همان شهید تقدیم و به برگزیدگان هدایای نفیسی اعطا خواهد شد.
وی درباره مکان برگزاری برنامه نیز گفت: در وهله نخست پیاده‌راه بوعلی برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده بود که بنا به دلایلی به مکان دیگری جابجا خواهد شد که در روزهای آینده به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسانیم.
مسئول بسیج هنرمندان استان همدان تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت عکس چهره شهدا تا تاریخ ۲ خرداد با شماره تلفن ۰۸۱۳۸۲۷۸۱۴۹ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام

captcha