ویزیت رایگان پزشک کوهبنانی برای بیماران نیازمند
کد خبر: 3813220
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

ویزیت رایگان پزشک کوهبنانی برای بیماران نیازمند

کانون خبرنگاران نبأ ــ عبدالطیف رسولی، پزشک وظیفه‌شناسی است که انسانیت را به اوج رسانده و در طول سال پذیرای رایگان بیماران نیازمند است تا بدین سبب مرهمی بر زخم مردم ولایت‌مدار شهرستان کوهبنان استان کرمان باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عبدالطیف رسولی، پزشک متعهدی است که در زمان خوشی و سختی مردم کوهبنان را تنها نگذاشت. پزشکان در قبال سوگندی که می‌خورند متعهد می‌شوند به نجات جان بیماران مبادرت ورزند و در اوج رضایت از زمانی که پشت سر گذاشته‌اند، امیدوار به آینده‌ای پرثمر بر منصب طبابت می‌نشینند.

ویزیت رایگان پزشک کوهبنانی برای بیماران نیازمند
پزشکان با توجه به حرفه و‌ شغل خاص در طول روز با افراد زیادی از گروه‌های مختلف مواجه می‌شوند. این افراد گرچه باهم فرق دارند اما پزشک همه را با یک نام مشترک یعنی بیمار می‌شناسد. بیمار می‌داند که می‌تواند به پزشک مراجعه کننده به عنوان مشاوری امین و‌ رازدار اعتماد کرده و مشکل خود را بدون کم و کاستی و با اطمینان کامل با وی در میان گذارد اینجاست که بیمار تصمیم‌گیری درباره سلامت خود را به پزشک می‌سپارد.
دکتر عبدالطیف رسولی از جمله این افراد است که پزشکی متعبد، متعهد، توانا، مشاوری امین، سخاوتمند ، صبور و با گذشت است. او به حرفه پزشکی عشق می‌ورزد، ایمان به خدا و خدمت به خلق از ویژگی‌های خاص او به شمار می‌رود لذا به جهت تعبد و‌ تعهد طی سالیان متوالی در بین مردم شهرستان کوهبنان گرامی و‌ محبوب بوده است.
دکتر رسولی در زمان خوشی و سختی در کنار مردم کوهبنان ماند، به‌گونه‌ای که پس از زلزله شب یلدای سال ۹۶ در حالی که می‌توانست از کوهبنان مهاجرت کند و‌ بدور از حواشی به طبابت بپردازد، اما با تحمل همه سختی‌ها و به جان خریدن مشکلات آن هم در برهه‌ای که بیش از نیمی از شهر کوهبنان به ویرانه‌ای مبدل شد و بیش از ۲۲۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت جدی شده بود؛ در کوهبنان و در کنار مردم ماند و با نصب چادر و استقرار کانکس در کنار خیابان بیش از یک سال و اندی در زیر برف و باران و تحمل سرما و یخبندان ویزیت بیماران را در دستور کار قرارداد البته تا مدت زمانی پس از زلزله ویزیت بیماران را رایگان انجام می‌داد.
این پزشک متعهد در مناسبت‌های مختلف سال خصوصاً در ایام ولادت و شهادت ائمه(ع)، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، ماه مبارک رمضان، ایام عید نوروز، ایام محرم، ایام‌الله دهه فجر و ... هم به ویزیت رایگان بیماران نه تنها از کوهبنان بلکه از شهرها و روستاهای همجوار مبادرت ‌می‌کند.
امروز هم شاهدیم که این پزشک وظیفه‌شناس انسانیت را به اوج رسانده و در طول سال پذیرای رایگان بیماران نیازمند است تا بدین سبب مرهمی بر زخم مردم ولایت‌مدار شهرستان کوهبنان باشد.
نامجو‌ کوهبنانی
انتهای پیام

captcha