آغاز ثبت‌نام ویژه برنامه‌های اوقات فراغت مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) در لامرد
کد خبر: 3813242
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

آغاز ثبت‌نام ویژه برنامه‌های اوقات فراغت مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) در لامرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ قائم مقام مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) از شروع روند ثبت نام ویژه برنامه طرح تابستانی اوقاف فراغت نوجوانان و جوان در مدارس قرآنی این موسسه در شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد الهیاری، قائم مقام مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 30 اردیبهشت‌ماه با اشاره به هجمه‌‌های فرهنگی دشمنان، گفت: ترویج مبانی دینی و اخلاقی در بین کودکان و نوجوانان می‌‌تواند آنان را از سنین پایین در مسیر کمال قرار دهد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع قرآنی، فرهنگی و هنری در طرح اوقات فراغت تابستان 98 در این مؤسسه اجرا می‌‌شود، از شروع روند ثبت نام ویژه برنامه طرح تابستانی اوقاف فراغت نوجوانان و جوان در مدارس قرآنی این موسسه در شهرستان لامرد خبر داد.
الهیاری افزود: پرورش استعدادهای نهفته در کودکان و نوجوانان، مهارت‌‌آموزی و غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان از مهم‌‌ترین اولویت ‌های اجرای این طرح در شهرستان لامرد است.
وی تأكید كرد: کلاس‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم، زبان انگلیسی، تقویت دروس پایه مقطع ابتدایی، برنامه ورزشی، کلاس‌های هنری و اردوهای تفریحی و زیارتی مهم‌ترین ویژه برنامه طرح اوقات فراغت تابستان در موسسه موقوفه مکتب‌القرآن‌ ثارالله‌(ع) است.
قائم مقام مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) بیان كرد: دوره‌های آوزش عمومی و تخصصی قرآن کریم شامل روخوانی و روان‌خوانی، ترتیل و حفظ قرآن نیز با حضور اساتید مجرب شهرستان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن‌های 07152723470 و 07152722442 تماس گرفته و یا به مدرسه آموزشی امام حسین(ع) لامرد مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha