افتتاح «رمضانیه» در ایستگاه متروی شیراز/ از تلاوت روزانه قرآن تا ارائه نرم‌افزارهای قرآنی
کد خبر: 3813268
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

افتتاح «رمضانیه» در ایستگاه متروی شیراز/ از تلاوت روزانه قرآن تا ارائه نرم‌افزارهای قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه «رمضانیه» در ایستگاه نمازی متروی شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 30 اردیبهشت‌ماه از برپایی مراسم افتتاحیه نمایشگاه «رمضانیه» در شیراز خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 10 صبح روز چهارشنبه،‌ اول خردادماه در پایانه مترو ایستگاه نمازی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه این نمایشگاه با همكاری شهرداری، قطار شهری و معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز برپا شده است، افزود: در این نمایشگاه كتاب‌هایی در زمینه قرآن،‌ عترت و نماز، نرم‌افزارهای قرآنی، گل واژه‌های نور و آیات زندگی درباره سبک زندگی اسلامی ارائه می‌شود.
سهرابی با تصریح اینكه همچنین نمایشگاه عکس و بداهه‌نویسی هنرمندان خوشنویس با مضامینی معنوی، به گونه زنده نیز اجرا می‌شود، گفت: علاوه بر این‌ها نمایشگاهی از آثار صنایع دستی و سنتی در همه رشته‌های هنری برپا خواهد شد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری اینكه این نمایشگاه تا پایان ماه مبارك رمضان دائر خواهد بود، گفت: در مراسم یادشده هنرمندان چاووش‌خوان، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
وی گفت: همچنین در محل برپایی این نمایشگاه نیز روزانه مراسم جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن كریم در ماه مبارك رمضان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha