خیران ابرکوهی 854 میلیون تومان به جشن رمضان کمک کردند
کد خبر: 3813278
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

خیران ابرکوهی 854 میلیون تومان به جشن رمضان کمک کردند

گروه اجتماعی ــ مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: خیران ابرکوهی در مراسم جشن رمضان امسال 854 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

نیکوکاران ابرکوهی 854 میلیون تومان به جشن رمضان کمک کردندبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از کمیته امداد، سید جلال حسینی، رئیس کمیته امداد ابرکوه با اشاره به تأثیر کمک‌های خیرخواهانه مردم نوع‌دوست شهرستان ابرکوه در رفع نیازهای محرومان اظهار کرد: خیران ابرکوهی در مراسم جشن رمضان سال جاری 854 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند.
وی بابیان اینکه 200 نیکوکار ابرکوهی در جشن رمضان به یاری نیازمندان شتافتند افزود: 329 میلیون تومان از کمک‌های اهدایی مردم نیکوکار در جشن رمضان به‌صورت نقدی، 336 میلیون تومان غیر نقدی، 163 میلیون تومان در قالب سبد کالا (پویش مردمی نذر من) و 26 میلیون تومان نیز تعهدات نیکوکاران به این مراسم معنوی بود.
یادآور می‌شود جشن رمضان امسال به همت کمیته امداد و با مشارکت و همکاری خیران و رسانه ملی در شهرستان‌های مختلف استان یزد در حال برگزاری است و این حرکت خیرخواهانه برکات بسیاری برای مددجویان تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند داشته است.

انتهای پیام

captcha