ایجاد ۱۲۰۰ شغل جدید تا دو ماه آینده در ایلام
کد خبر: 3813400
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
سلیمانی دشتکی:

ایجاد ۱۲۰۰ شغل جدید تا دو ماه آینده در ایلام

گروه اجتماعی ــ استاندار ایلام از ایجاد ۱۲۰۰ شغل جدید تا دو ماه آینده در این استان خبر داد.

ایجاد 1200 شغل جدید تا دو ماه آینده در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز سی و یکم اردیبهشت‌ماه در نشست شورای راهبردی جمعیت استان ایلام بر امید آفرینی مسئولان در شرایط فعلی که دشمنان جنگ روانی و اقتصادی شدیدی به راه انداخته‌اند، تأکید و اظهار کرد: شاید در شرایط سختی راحت‌ترین کار ممکن انتقاد و گله و شکایت باشد در حالی که مهم‌ترین کار امروز امید آفرینی با خلق فرصت‌ها و لحظات خوب برای مردم چون ایجاد اشتغال و رفع مسائل و مشکلات آنان است.
وی در ادامه با اشاره به روند خوب اشتغال‌زایی در استان، گفت: ظرف یکی دو ماه گذاشته با شروع به‌کار چند پروژه مهم در استان چون پروژه نفتی آذر و سروک، پروژه دانان و دانا در مجموع حدود ۱۲۰۰ اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود که این میزان چیزی غیر از برنامه‌های اصلی اشتغال‌زایی چون تسهیلات روستایی و فراگیر توسط دستگاه‌های ذی‌ربط است.
استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار به کار بستن تحقیقات و پژوهش‌های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف شد و گفت: در مورد مسائل مختلف از جمله در حوزه اجتماعی تحقیق و پژوهش‌های زیادی انجام گرفته و امروز وقت آن است که حاصل این تحقیقات را به کار ببندیم.
وی ادامه داد: امروز اعتبارات بسیار خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی به بهانه سیل اختصاص یافته است که می‌طلبد دست‌اندرکاران امر برای استفاده مفید از آن اعتبارات برنامه‌های عملیاتی تعریف کنند.
انتهای پیام
captcha