لزوم گفتمان‌سازی در رابطه با تحکیم بنیان خانواده در جامعه
کد خبر: 3813438
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

لزوم گفتمان‌سازی در رابطه با تحکیم بنیان خانواده در جامعه

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر لزوم گفتمان‌سازی در رابطه با تحکیم بنیان خانواده در جامعه تاکید و گفت: با توجه به رسالت شورای فرهنگ عمومی در استان، برای سال جدید چند برنامه هم‌اندیشی را درنظر داریم تا در راستای تحکیم بنیان خانواده قدیم برداریم.

لزوم گفتمان‌سازی در رابطه با تحکیم بنیان خانواده در جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۳۱ اردیبهشت ماه، در دومین جلسه هم‌اندیشی سبک زندگی با کارکرد تحکیم بنیان خانواده، اظهار کرد: با توجه به رسالت شورای فرهنگ عمومی در استان، برای سال جدید چند برنامه هم‌اندیشی را درنظر داریم تا در راستای تحکیم بنیان خانواده قدیم برداریم.
وی ادامه داد: اکثریت جامعه هدف در این برنامه‌ها، نهادهای مردمی اعم از امور بانوان استانداری، انجمن‌های فرهنگی و هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و آموزش و پرورش هستند.
بابازاده در رابطه با اهداف برنامه‌های تحکیم بنیان خانواده تصریح کرد: از جمله اهداف این برنامه‌ها می‌توان به تحقق منویات مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی ایرانی و اسلامی، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد، برقراری ارتباط مستقیم با بخش‌های غیردولتی و تبادل اطلاعات اندیشه‌ها و گفتمان‌سازی در رابطه با تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد.
وی با بیان اینکه برنامه به‌صورت پرسش و پاسخ طراحی شده است، خاطرنشان کرد: سخنرانان استانی فعال در حوزه تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز در این برنامه‌ها حضور خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha