معلمان در خط مقدم ترویج ارزش‌های دینی در مدارس قرار دارند
کد خبر: 3813558
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

معلمان در خط مقدم ترویج ارزش‌های دینی در مدارس قرار دارند

گروه فرهنگی- امام جمعه هیدج گفت: معلمان در خط مقدم ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی در مدارس قرار دارند و باید فرهنگ سپاس از معلم در طول سال در جامعه نهادینه شود.

معلمان در خط مقدم ترویج ارزش‌های دینی در مدارس قرار دارندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام اسدالله زارعی، امام جمعه هیدج ظهر امروز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در حاشیه دیدار با معلمان مدارس شهر هیدج اظهار کرد: همانگونه که آموزش و پرورش تعطیل بردار نیست، گرامیداشت مقام معلم نیز نباید محدود به روز و زمان خاصی باشد.

وی با اشاره به وظیفه سنگین و حساس معلمان که تربیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه هر کشوری را بر عهده دارند، گفت: باید فرهنگ سپاس از معلم در طول سال در جامعه نهادینه شود.

این مسئول بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی و ترویج ارزش‌های اسلامی در مدارس تاکید کرد و معلمان را سربازان خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی، احیاگر ارزش‌های متعالی انسانی و شکوفاننده استعدادها و فضائل فطری دانش‌آموزان برشمرد.

در ادامه این دیدارها نیز مدیر آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر اینکه این نهاد مردمی متعلق به همه است، اظهار کرد: حرکت مسئولان شهر هیدج را الگویی مناسب جهت نهادینه کردن فرهنگ تکریم از مقام معلم در جامعه دانست.

عباس عزیزخانی با اشاره به نقش تاثیر گذار معلمان در جامعه، بیان کرد: معلمان تربیت نسل‌های آینده کشور را بر عهده دارند لذا باید همکاری همه جانبه با آنها صورت گیرد.

گفتنی است شهردار و شورای شهر هیدج در قالب مصوبه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته معلم ضمن حضور در مدارس این شهر و تجلیل از عوامل اجرایی و معلمان آموزشگاه‌ها مبلغ 10 میلیون ریال به هر مدرسه اهدا کردند.

انتهای پیام

captcha