برپایی «آیه‌های استقامت» در جوار شهدای گمنام صدرا
کد خبر: 3813595
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

برپایی «آیه‌های استقامت» در جوار شهدای گمنام صدرا

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از برگزاری همایش «آیه‌های استقامت» به‌منظور گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در جوار شهدای گمنام صدرا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در جمع كاركنان این ناحیه با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: گرامیداشت سالروز فتح خرمشه، جانفشانی و غیرت رزمندگان در آن مقطع تاریخ انقلاب اسلامی به ما یادآوری می‌كند.
وی با بیان اینكه به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر برنامه‌های متنوعی به‌همت این ناحیه از سپاه برگزار می‌شود، گفت: یكی از این برنامه‌ها همایش «آیه‌های استقامت» است كه در ساعت 17:30 روز پنج‌شنبه، 2 خردادماه با حضور 700 نفر از مردم خداجو و متدین شیراز در جوار شهدای گمنام صدرا برگزار خواهد شد.

بنایی با تصریح اینكه در این مراسم همسر شهید مدافع حرم ستار محمودی و همسر شهید علی‌اكبر سجادیان حضور خواهند داشت، ادامه داد: این مراسم با برنامه‌های مختلفی نظیر اجرای گروه سرود، تکریم و تجلیل مادران و همسران شهدا و روایتگری همراه خواهد بود.  

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در ادامه ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر را یادآور شد و افزود: در شرایط کنونی ایستادگی در مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمنان و کار جهادی مسئولان راه برون‌رفت از مشكلات اقتصادی است.
وی با یادآوری اینكه رهبر معظم انقلاب چند سال پیش از تعبیر خرمشهرها نزدیک است، استفاده كردند كه این مسئله بیانگر غلبه بر مشكلات و دشمنی‌هاست، گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی نشئت گرفته از سوءمدیریت‌ها و بی‌برنامه‌گی‌هاست كه شرایط سختی را برای اقشار متوسط و ظعیف جامعه به‌وجود آورده است.
انتهای پیام

captcha