شهدای خطه فرهنگی کردستان نماد بیداری و آزادی هستند
کد خبر: 3813612
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

شهدای خطه فرهنگی کردستان نماد بیداری و آزادی هستند

گروه سیاسی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، شهدای خطه سرسبز و فرهنگی کردستان را نماد مقاومت، بیداری و آزادی دانست و گفت: جامعه پزشکی استان در کنار آحاد مردم، همواره آماده دفاع از وطن با جان‌هایشان بوده‌اند و در این را بر سیره سید و سالار شهدا، حضرت امام حسین (ع) تکیه کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از کردستان، وحید یوسفی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز، 31 اردیبهشت ماه در جلسه کمیته هماهنگی اجلاسیه شهدای بسیج جامعه پزشکی کنگره 5400 شهید استان، اظهار کرد: ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم، چرا که امنیت، آسایش، پیشرفت و توسعه کشور در نتیجه رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و خانواده‌های آنان حاصل شده است.
وی آرزوی شهادت را رمز پیروزی ملت مسلمان ایران دانست و افزود: پاسداری از خون شهدا و ادامه دادن راه آن وظیفه همه ما است و خداوند متعال توفیق حرکت در مسیر اهداف شهدا را نصیب‌مان کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، شهدای خطه سرسبز و فرهنگی کردستان را نماد مقاومت، بیداری و آزادی دانست و افزود: جامعه پزشکی استان در کنار آحاد مردم، همواره آماده دفاع از وطن با جان‌هایشان بوده‌اند و در این را بر سیره سید و سالار شهدا، حضرت امام حسین (ع) تکیه کرده‌اند.
سرگرد قاسم کاوه، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در ادامه گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس که دوران شکوه، عظمت غیرت و وحدت ملت اسلامی ایران بود جوانانی تشنه شهادت، تنها با هدفی الهی، در حمایت از رهبر خود و به منظور پاسداری از ارزش‌های انقلاب و حراست از میهن اسلامی، عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند.
وی در پایان یادآور شد: مراسم مذکور با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدای بسیج جامعه پزشکی و تقدیر و تکریم از خانواده‌های شهدا انجام می‌گیرد.
گفتنی است؛ برای برگزاری این اجلاسیه که در تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود برنامه‌هایی از قبیل برپایی بیمارستان صحرایی، تجلیل از خانواده معظم شهدای جامعه پزشکی، رونمایی از سردیس یکی از شهدای شاخص بسیج جامعه پزشکی، تجلیل از سپید جامگان عرصه سلامت و غبار رویی از یادمان شهدا گمنام در دانشگاه پیش بینی شده است.
انتهای پیام

captcha