رونمایی از ۶ کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3813739
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

رونمایی از ۶ کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی از ۶ کتاب دفاع مقدس به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در این استان خبر داد.

رونمایی از 6 کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: سوم خرداد از جمله روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ دفاع مقدس است و هرساله به پاس رشادت‌های رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس گرامی داشته می‌شود.
وی اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد توازن رزم بین ایران و عراق را به سود کشورمان تغییر داد و این پیام آشکار را به ابرقدرت‌ها مخابره کرد که ایران هرگز تسلیم زورگویی‌ها نمی‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: عملیات بیت‌المقدس در بعد سیاسی، نظامی و تبلیغاتی آن چنان مهم بود که پس از اجرای این عملیات کمر بعثی‌ها شکسته شد و به نمادی از مقاومت، ایستادگی وحدت همدلی مردم ایران تبدیل شد.
آسمند مراسم غبارروبی و گل افشانی قبور مطهر شهدا تحت عنوان میثاق با شهدا، برگزاری مراسم شب احیاء در جوار شهدای گمنام یاسوج، سخنرانی مسئولان و فرماندهان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه در سطح شهرستان‌ها و مناطق و صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مختلف مسلح در سطح استان در خیابان مصلی را از برنامه‌های اجرایی بزرگداشت سوم خردادماه بیان کرد.
وی برگزاری نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت با موضوع بررسی دستاوردهای عملیات بیت‌المقدس و بازخوانی کارکرد رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران، برگزاری مراسم خاطره‌گویی در ادارات و سازمان‌ها با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل دستگاه‌های مختلف اجرایی از ایثارگرانی که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر اعلام کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از فرماندهان و خانواده شهدایی که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند، برپایی نمایشگاه اسنادی آثار دفاع مقدس، مراسم شعر و خاطره در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، پیاده‌روری به‌همت اداره‌کل ورزش و جوانان در سطح استان و رونمایی از 6 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها طی سوم خرداد ذکر کرد.
وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بزرگسالان به‌همت نهاد کتابخانه‌های عمومی و کودک و نوجوانان به‌همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های سوم خرداد در استان است.
انتهای پیام

captcha