شهركرد زمینه‌ساز وحدت در استان شود
کد خبر: 3813762
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

شهركرد زمینه‌ساز وحدت در استان شود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز شهرکرد مانند دانه بزرگ تسبیح در استان است، گفت: شهرکرد میزبان همه اقوام است که باید همه استان را به یکدیگر متصل کرده و متحرک کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت روز شهرکرد، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان، گفت: این مراسم ارزشمند و تمام کارهای ما باید با ماه رمضان گره بخورد تا سعادت‌آفرین باشد.
نماینده ولی فقیه در استان لازمه بالندگی شهرکرد را استفاده از ظرفیت‌های فکری، اخلاقی، ایمانی و اعتقادی جوانان و نخبگان دانست و افزود: باید محتوا در این برنامه‌های بزرگداشت مورد توجه قرار گارد و تنها تعریف و تمجید نباشد.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به فواید برگزاری چنین برنامه‌هایی، توجه به ظرفیت‌های شهر را از جمله آن‌ها خواند و اظهار کرد: باید ظرفیت‌های انسانی، طبیعی، هنری، معدنی، جغرافیایی و ... در چنین برنامه‌هایی معرفی شوند.
‌نکونام هویت‌بخشی به مردم شهر، در کنار هم قرار گرفتن و تجمیع امکانات، قوت بخشی به انگیزه‌های عموم برای خودشناسی و شناسایی داشته‌ها و تبیین جایگاه امروزی شهر را از دیگر فواید برگزاری گرامیداشت روز شهرکرد برشمرد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز شهرکرد مانند دانه بزرگ تسبیح در استان است، خاطرنشان کرد: امروز شهرکرد میزبان همه اقوام است که باید همه استان را به یکدیگر متصل کرده و متحرک کند.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید مراقب باشیم در چنین برنامه‌هایی به موارد اختلافی دامن نزنیم، تصریح کرد: باید مراقب بود که این نامگذاری ها و گرامیداشت‌ها موجب رقابت ناسالم بین شهرها نشود.
‌نکونام با اشاره به اینکه چنین برنامه‌هایی نباید به پایگاه سیاسی و نگاه خاص جناحی تبدیل شود، ادامه داد: باید معیارها و شاخص‌های انقلابی در این برنامه‌ها معرفی شود و مبادا انسان‌های ملی‌گرای دین‌گریز یا دنیاگرای دین‌ستیز برجسته شوند.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه باید یک ستاد دائمی برای معرفی ظرفیت‌های شهرکرد ایجاد شده و روز شهرکرد به روز آبادانی استان تبدیل شود، اظهار کرد: متأسفانه استان ما ناشناخته است لذا باید با معرفی شهرکرد استان را به کشور و جهان بشناسانیم.

انتهای پیام

captcha