مدیران برای شنیدن حرف‌های مردم وقت بگذارند
کد خبر: 3813883
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

مدیران برای شنیدن حرف‌های مردم وقت بگذارند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: در ادارات برای شنیدن حرف‌های مردم وقت بگذارید و اگر هم درخواستشان قانونی نباشد، با زبان نرم راهنمایی کنید.

مدیران برای شنیدن حرف‌های مردم وقت بگذارند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجتالاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آلهاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در جمع مسئولان شرکت‌کننده در طرح مفتاح‌الجنه گفت: در ادارات برای شنیدن حرف‌های مردم وقت بگذارید و اگر هم درخواستشان قانونی نباشد، با زبان نرم راهنمایی کنید.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام‌(ره) نقش ممتازی در کمک به محرومان و مستضعفان جامعه دارد و یکی از امتیازات ویژه کمیته امداد استان و مدیریت آن، گزارش فعالیت‌ها و خدمات خود به مسئولان دیگر و آحاد جامعه است.

حجت‌لاسلام آل هاشم‌ افزود: انعکاس فعالیت‌ها باعث می‌شود که مردم در جریان خدمات قرار گیرند و از این جهت از کمیته امداد استان تشکر می‌کنم، در رأس کمیته امداد کشور فتاح حضور دارد که مدیری پرتلاش بوده که هدف ایشان خدمت به محرومان است.

امام جمعه تبریز‌ تأکید کرد: طرح مفتاح‌الجنه و بازدید مسئولان از منازل مددجویان، کار پسندیده و ارزشمندی است و از همگی بخاطر شرکت در این طرح تشکر و قدردانی می‌کنم، حتی خدمت زیاد به محرومان هم کم بوده و مسئولان باید تلاش بیشتری در این راه کنند.

یادآور می‌شود، در طرح مفتاح‌الجنه، مسئولان دستگاه‌های مختلف استان به‌طور جداگانه با حضور در منازل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

captcha