اجرای 30 عنوان برنامه به‌مناسبت سوم خرداد در یزد
کد خبر: 3813970
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

اجرای 30 عنوان برنامه به‌مناسبت سوم خرداد در یزد

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد از اجرای 30 عنوان برنامه کلی به مناسبت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر در این استان خبر داد.

اجرای 30 عنوان برنامه ویژه «سالروز آزادسازی خرمشهر» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدحسین راسخی، معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز، 1 خردادماه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است و بیش از این باید به آن پرداخته شود اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد 30 عنوان برنامه و بیش از 120 برنامه در این استان اجرا می‌شود.
وی سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران، غبارروبی مزار و مرقد شهدا در 10 شهرستان، سخنرانی مسئولان و هادیان سیاسی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، نشست بصیرتی توسط پایگاه‌های بسیج، یادواره شهدا، نمایشگاه عکس و پوستر شهدا را از جمله برنامه‌ها برشمرد.
راسخی افزود:  محافل شب شعر و خاطره‌گویی، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، کارگاه‌های مهارت افزایی و پرچمداران مقابله با جنگ نرم، برگزاری مسابقات فرهنگی  از دیگر برنامه‌ها به مناسبت سوم خرداد است.
معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: همچنین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر میزگردهای سیاسی با حضور نسل چهارم و پنجم انقلاب با موضوع سخنی با امام روح الله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha