نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد
کد خبر: 3814003
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷

نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات اعلام شد

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت از اعلام نتیجه آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات خبر داد و گفت: برگزیدگان بعد از مصاحبه حضوری انتخاب می‌شوند.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: آزمون معاونت آموزشی عتبات عصر روز جمعه ششم اردیبهشت ماه در کلیه مراکز استان‌ها و شهرستان کاشان برگزار شد.

تعداد سوالات این آزمون یکصد (۱۰۰) سوال شامل: احکام اولیه و عمومی، اطلاعات عمومی، زبان عربی، هوش و استعداد تحصیلی و رایانه بود و در حدود ۴ هزار و ۴۶۰ نفر در این آزمون با یکدیگر رقابت کردند.

حمید رضا محمدی مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با اعلام نتیجه این آزمون اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده نتایج به صفحه شخصی خود در سامانه جامع کارگزاران مراجعه نمایند و از نتایج مطلع شوند.
وی افزود: حداقل امتیاز قبولی هزار در نظر گرفته که شامل کسب ۵۰ درصد امتیازات این آزمون است.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در ادامه نیز برنامه ریزی برای مصاحبه حضوری افراد قبول شده از طریق دفاتر حج و زیارت استان‌ها اعلام می‌شود و افراد قبول شده باید در این آزمون نیز موفق شوند.

به گفته محمدی، بعد از مرحله مصاحبه نیز افراد قبول شده باید دوره آموزشی را طی کنند و به عنوان معاونت آموزشی و در کنار یکی از مدیران کاروانهای عتبات و با پرداخت هزینه شخصی به عتبات مشرف شده و مراحل بعدی را طی کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند در صورت کسب نمرات و پاسخ نهایی ارزشیابی به عنوان معاونت آموزشی انتخاب شوند و وارد چرخه کارگزاری حج و زیارت گردند.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تاکید کرد: معاونت آموزشی عتبات عالیات دریچه ورودی به حوزه کارگزاری حج و زیارت است؛ یعنی افرادی که به عنوان معاون آموزشی انتخاب می‌شوند در آینده و پس از کسب تجارب لازم، ارتقا می‌یابند.

انتهای پیام

captcha