خیران یزدی ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد معمولان را تعمیر می‌کنند
کد خبر: 3814021
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

خیران یزدی ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد معمولان را تعمیر می‌کنند

گروه اجتماعی ـ خیران یزدی با حضور در روستاهای دمرود افرینه و زورانتل معمولان لرستان، هزینه تعمیر ۲۰ واحد را با نیازسنجی اولیه پذیرفتند.

خیران یزدی ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد معمولان را تعمیر می‌کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، چنگیز  افراسیابی، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد لرستان، عصر چهارشنبه، یکم خرداد در جمع خبرنگاران از  شروع عملیات تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان این نهاد خبر داد و اظهارکرد: با توجه به شرایط مناسب برای انجام تعمیرات این نهاد پس از تایید بنیاد مسکن اقدام به تعمیر ساختمان‌های آسیب دیده از سیل نموده است.

وی به حضور مناسب و تاثیرگذار خیران در کمک به بازسازی مسکن مددجویان سیل‌زده اشاره کرد و افزود: کمک‌های مردمی در زمینه ساخت مسکن با حضور و انتخاب نوع فعالیت عمرانی از سوی خیران توسط کمیته امداد انجام می‌شود.

مدیر مسکن و تامین ساختمان کمیته امداد به حضور خیران یزدی در بخش معمولان اشاره کرد و گفت: این گروه خیر یزدی با حضور میدانی و نیازسنجی از نحوه تعمیرات ۲۰ منزل مسکونی اقدام به تهیه مصالح ساختمانی نموده و با نظارت کمیته امداد و عوامل اجرایی طی هفته آینده عملیات تعمیر این ساختمان‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی این نهاد برای حضور و یا مشارکت در تعمیر ساختمان و احداث برای مددجویان سیل‌زده، اضافه کرد: افراد حقیقی و حقوقی، نیکوکاران، گروه‌های جهادی، انجمن‌های مردم نهاد می‌توانند کمک های نقدی و مصالح ساختمانی را از طریق کمیته امداد به مددجویان خسارت دیده اهدا کنند.

 

انتهای پیام

captcha