نقش رسانه در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب بی‌بدیل است
کد خبر: 3814056
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

نقش رسانه در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب بی‌بدیل است

گروه اجتماعی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم‌آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه نقش رسانه در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب بی‌بدیل است، افزود: در شرایطی که دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی به دنبال تشویش در بین مردم است کمک رسانه‌ها می‌تواند در خنثی سازی توطئه‌های آنها بسیار اثرگذار باشد.

نقش رسانه در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب بی‌بدیل است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسینی دیباجی،سئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمآل محمد (عج) استان سمنان عصر روز گذشته 1 خرداد در همایش مقاومت و رسانه در حسینیه گمنام سپاه قائم (عج) استان نقش رسانه‌ها در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب را بی بدیل دانست و گفت: در شرایطی که دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی به دنبال تشویش در بین مردم است کمک رسانهها میتواند در خنثی سازی توطئه‌های آنها بسیار اثرگذار باشد.
به گفته وی؛ رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به امکانات و ظرفیتهای کشور اشاره داشته که علیرغم آنکه کاستی و ضعفهای مدیریتی و بی‌تدبیری در این بیانیه به چشم می‌خورد اما ایشان برای ناامیدی رسانه‌های غربی با نگاهی به آینده به داشته‌های درون نیز تاکید داشتند.
حسینی دیباجی با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها در تحقق گام دوم انقلاب می‌تواند بسیار اثرگذار باشد، یاداور شد: علیرغم اینکه رهبر معظم انقلاب به دشمن هشدار می‌دهد که با چه کسانی مواجه هستند اما از سوی دیگر افق‌ها و توجه به مطالبات مردم را نیز یادآور می‌شود و این یکی از بیانیه‌های بسیار قوی و غنی در این حوزه است.
وی اضافه کرد: رسانه‌ها می‌توانند در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب راهکار ارائه دهند اما متأسفانه رسانه‌ها کمتر به بررسی مشکلات و موانع پرداخته و برای آن راهکاری ارائه نمی‌شود که انتظار داریم رسانه‌ها در این مقوله‌ها بیشتر ورود کنند.
انتهای پیام

captcha