برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای توانمندسازی جامعه
کد خبر: 3814097
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
ندایی تاکید کرد:

برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای توانمندسازی جامعه

گروه اجتماعی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای توانمندسازی جامعه و عوامل و دست اندرکاران مدیریت حوادث جهت کنترل خسارت ناشی از حوادث ضروری است.

برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای توانمندسازی جامعهبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، روز گذشته یکم خردادماه در آیین اختتامیه دوره تخصصی نیروی واکنش سریع در حوادث غیرمترقبه در چهارچوب برنامه‌های آموزشی کارگروه سازمان‌های مردم نهاد مدیریت بحران، افزود: یکی از مهمترین مشکلات در بحث مدیریت بحران عدم وجود برنامه مدون برای اقدام فوری در مواقع بروز حوادث و بحران‌های غیرمترقبه است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای توانمندسازی جامعه و عوامل و دست اندرکاران مدیریت حوادث جهت کنترل خسارت ناشی از حوادث ضروری است.

ندایی تصریح کرد: ورود تخصصی به آموزش و کمک به تدوین و پیش بینی برنامه‌های عملیاتی برای مواقع بروز حادثه و به چالش کشیدن دستگاه ها و سازمان های مسئول در حوزه مدیریت بحران از رسالت های سازمان های مردم نهاد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: باید با همکاری سازمان‌های مردم نهاد بتوانیم در چنین مواقع بحران ها را با کمترین خسارت و در کوتاه ترین زمان مدیریت کنیم.

در این جلسه ضمن تشکر از زحمات انجمن دیده بان طبیعت سبز و سازمان‌های همکار در برگزاری این دوره ها بر ضرورت حمایت دولت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد تاکید شد.

انتهای پیام

captcha