امانت‌داری و قانون‌مداری؛ مهم‌ترین تعهد مجریان انتخابات
کد خبر: 3814098
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

امانت‌داری و قانون‌مداری؛ مهم‌ترین تعهد مجریان انتخابات

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری انتخابات سالم، قانونی و شفاف با مشارکت حداکثری آحاد جامعه دغدغه اصلی وزارت کشور و استانداری بوده و ستاد انتخابات استان این مهم را با رعایت کامل امانت‌داری از سوی تمامی عوامل اجرایی عملیاتی خواهد کرد.

امانت‌داری و قانون‌مداری، مهم‌ترین تعهد مجریان انتخابات استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مرتضی محمدزاده، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 2 خردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان شبستر، با اشاره به شرایط جدید حاکم بر کشور به‌ویژه بعد از خروج یک جانبه آمریکا از برجام و تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در بین آحاد مختلف مردم تاکید کرد.

وی نهادینه کردن نقد منصفانه به جای تخریب و سیاه‌نمایی را اصلی‌ترین عامل پیشرفت و پیش‌نیاز عبور موفقیت‌آمیز از مشکلات کنونی کشور دانست.

محمدزاده به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم، قانونی، و شفاف با مشارکت حداکثری آحاد جامعه دغدغه اصلی وزارت کشور و استانداری بوده و ستاد انتخابات استان این مهم را با رعایت کامل امانت‌داری از سوی کلیه عوامل اجرایی عملیاتی خواهد کرد.

در این جلسه، ناصر عباس‌زاده به عنوان بخشدار صوفیان معرفی و از خدمات پیراسبقی بخشدار سابق قدردانی شد.

انتهای پیام

captcha