کتاب «دختر تبریز» شامل خاطرات صدیقه صارمی رونمایی شد
کد خبر: 3814127
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
باحضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

کتاب «دختر تبریز» شامل خاطرات صدیقه صارمی رونمایی شد

گروه فرهنگی - کتاب «دختر تبریز» با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، صدیقه صارمی و مادر شهید صادق عدالت اکبری رونمایی شد.

کتاب «دختر تبریز» شامل خاطرات صدیقه صارمی رونمایی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، کتاب «دختر تبریز» که خاطرات صدیقه صارمی است، عصر روز چهارشنبه اول خردادماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، صدیقه صارمی و مادر شهید صادق عدالت اکبری در تبریز رونمایی شد.

معصومه سپهری، نویسنده کتاب‌های «نورالدین پسر ایران» و «لشکر خوبان» در این مراسم گفت: آیا زنان در جنگ هویت از دست می‌دهند و ضعیف می‌شوند و یا در قالب خود باقی می‌مانند؟ یک زن خبرنگار روسیه‌ای در کتاب «جنگ چهره زنانه ندارد»، با صدها زن صحبت کرده است.

وی ادامه داد: چقدر جای این کار در سرزمین ما خالی است و واقعاً زن‌های ما در قیاس با بقیه چگونه هستند؟ صدام همه محاسباتش درست بود جز مقاومت مردمی که مقاومت مردمی به خانواده‌ها برمی‌گشت.

سپهری سپس ابراز کرد: همین مادرها و خانم‌ها بودند که سرنوشت را تغییر دادند که واقعاً خیلی کم برای این زن‌ها کتاب نوشته شده است. دستان خانم صارمی را برای نوشتن این کتال می بوسم و امیدوارم ما در عمل کتاب خوان باشیم.

انتهای پیام

captcha