استفاده ۳۰ درصدی از ظرفیت رسانه‌ در مقابل تهاجم فرهنگی غرب
کد خبر: 3814135
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

استفاده ۳۰ درصدی از ظرفیت رسانه‌ در مقابل تهاجم فرهنگی غرب

گروه فرهنگی- مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه با دستان خالی در برابر امپراطوری رسانه‌ای غرب فوق‌العاده عمل کرده‌ایم، ابراز کرد: این درحالیست که تنها از ۳۰ درصد ظرفیت‌مان بهره برده‌ایم.

استفاده ۳۰ درصدی از ظرفیت رسانه‌ در مقابل تهاجم فرهنگی غرببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، امروز در همایش کارکرد رسانه در دفاع مقدس، اظهار کرد: جنگ‌ها با اختلافات ایدئولوژیک به وقوع می‌‌پیوندند و جنگ تحمیلی، حاصل تحولات سیاسی انقلاب ۵۷ بدون تکیه بر شرق و غرب بود.

وی افزود: دشمنان با توطئه‌های قومیتی، دینی و سیاسی در صدد سرنگونی انقلاب اسلامی بودند و در نهایت جنگ را به دست بعثی‌ها آغاز کردند.

صفری، با اشاره به تهدیدات اخیر ترامپ، خاطرنشان کرد: تغییر مواضع سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا در عرض یک هفته‌ اخیر چیزی جز استیصال جهان استکبار در قبال ایران نیست؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند، جنگ مابین آمریکا و ایران رخ نخواهد داد چراکه آنان از تبعات این اشتباه آگاه‌اند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، اذعان کرد: ۷۰ درصد قدرت داعش روی تبلیغات رسانه‌ای استوار است و تروریست‌ها خود را آنچه که نیستند نشان می‌دهند اما تصویری که از شهید حججی منتشر کردند، به لطف خداوند دنیا را تکان داد و صلابت و اقتدار آن جوان، توطئه‌ی رسانه‌ای تروریست‌ها و حامیانشان را ضربدر صفر کرد.

وی ادامه داد: دشمن امروز در استیصال کامل قرار دارد و دلیل این ناکامی دشمنان قدرت بازدارندگی ماست. نقش رسانه در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل بود.

صفری افزود: در اتاق‌های فکر دشمنان این تئوری وجود دارد که انقلاب اسلامی با رسانه و نوار کاست به وقوع پیوست، علیه انقلاب نیز باید از طریق رسانه و با اصطلاح انقلاب آبی باید اقدام کرد.

وی ادامه داد: دشمنان در خیال خود می‌خواستند با پخش فیلم نحوه دستگیری شهید حججی به تخریب نیروهای مقاومت بپردازند در حالی که نگاه آن شهید بزرگوار همه معادلات را برهم زد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جوانان مؤمن با دست خالی در برابر امپراطوری رسانه‌ای غرب ایستاده‌اند، گفت: جای شهید باکری‌ها و تجلایی ها در فیلمها و سریالهای صدا و سیمای ما خالی است.

وی گفت: برای هر یک از شهدای مدافع حرم استان باید یک سریال ۲۶ قسمتی ساخت. دستاورد جبهه مقاوت اسلامی، ایجاد رادیو و تلویزیون بین کشورهای اسلامی بود.

صفری با بیان اینکه با دستان خالی در برابر امپراطوری رسانه‌ای غرب فوق‌العاده عمل کرده‌ایم، ابراز کرد: این درحالیست که تنها از ۳۰ درصد ظرفیت‌مان بهره برده‌ایم.

انتهای پیام

captcha