مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در تبریز عطرافشانی شد
کد خبر: 3814228
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در تبریز عطرافشانی شد

گروه اجتماعی ــ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با حضور فرماندهان تظامی و انتظامی عطرافشانی شد.

عطر افشانی گلزار شهدایبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت گلزار شهدای وادی رحمت تبریز عصر روز پنجشنبه، دوم خردادماه با حضور فرماندهان تظامی و انتظامی عطرافشانی شد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای جنگ تحمیلی در تبریز، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در جنگ ایمان با کفر، در صف اول مقابله با استکبار جهانی ایستادند.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی، بلوک شرق و غرب در کنار یکدیگر ایستادند تا با آغاز جنگ تحمیلی به دست صدام و تجهیز نظامی رژیم بعث، به انقلاب اسلامی ایران خاتمه دهند.

سردار عباسقلی زاده، با بیان اینکه اراده‌ خداوند بر این بود تا خون بر شمشیر پیروز شود، گفت: منافع آمریکا، غرب و شرق در منطقه با انقلاب اسلامی ایران به خطر افتاده بود و آنان قصد داشتند با اشغال خاک ایران و تغییر حکومت، بار دیگر بر کشورهای اسلامی مسلط شوند.

وی تأکید کرد: به واسطه‌ دلیری مردم قهرمان ایران اسلامی و جوانانی که برای دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات‌شان همه‌چیز را رها کردند و در جبهه‌ها حاضر شدند، فتنه‌های جهان استکبار نقش بر آب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت همه جانبه‌ آمریکای جهان‌خوار، انگلیس فریبکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی از نیروهای بعثی، یادآور شد: آنان می‌گفتند امکان پیروزی ایران در عرصه‌های نبرد باتوجه به امکانات پیشرفته‌ نظامی عراق و نیروی انسانی متعددشان امکان‌پذیر نیست و خرمشهر آزاد نمی‌شود اما این تحلیل‌ها به لطف خداوند رنگ باخت.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران راه شهدا را ادامه می‌دهند و با همان روحیه ایثار و شهادت‌طلبانه در دفاع از آرمان‌ها پیش‌قدم هستند.

انتهای پیام

captcha