احقاق حق مستضعفین؛ آرمان بزرگ انقلاب اسلامی
کد خبر: 3814293
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

احقاق حق مستضعفین؛ آرمان بزرگ انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه احقاق حق مستضعفین یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: رهبر بزرگ و فرزانه، ملت قهرمان، آرمان انقلاب اسلامی و دشمن چهار عنصر تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

احقاق حق مستضعفین؛ آرمان بزرگ انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۳ خردادماه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار کرد: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، نابودی مستکبرین و احقاق حق مستضعفین بوده است.
وی ادامه داد: یکی از قله‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس بوده و هشت سال دفاع مقدس بنابه‌فرموده مقام معظم رهبری، گنج بی‌پایانی است که در اختیار ما قرار گرفته و باید از آن حفظ و حراست نموده و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
شهسواری افزود: آذربایجان غربی جز ۵ استان درگیر در دفاع مقدس بوده و دفاع مقدس در این استان نه ۸ سال بلکه ۴۰ سال دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ضد‌انقلاب ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه خرمشهر به‌عنوان یکی از نمادهای آزادسازی عملیات بیت‌المقدس بود، خاطرنشان کرد: خرمشهر به‌عنوان یک شهر استراتژیک و مرزی در زمان انقلاب و امروز بسیار شناخته شده بود و دارای پیچیدگی‌های تاریخی بسیاری است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی یادآور شد: عملیات بیت‌المقدس معادلات جهان را به هم زد و نیروهای اسلام به پیروزی بزرگی دست یافتند و فرماندهی مدبرانه امام راحل در این عملیات بسیار موثر بود و روحیه ملی در این عملیات شکل گرفت.
وی تصریح کرد: رهبر بزرگ و فرزانه، ملت قهرمان، آرمان بزرگ انقلاب اسلامی و دشمن بزرگ چهار عنصر تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
انتهای پیام

captcha