فتح خرمشهر، امیدی برای پیروزی در دیگر جبهه‌ها بود
کد خبر: 3814316
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

فتح خرمشهر، امیدی برای پیروزی در دیگر جبهه‌ها بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فتح خرمشهر امیدی در دل ایثارگران در دیگر جبهه‌ها برای بیرون راندن دشمن از خاک جمهوری اسلامی ایجاد کرد، گفت: تجلیل از این ایثارگران و خانواده‌های آنان یکی از وظائف مهم مردم و همه گروه‌ها در هر لباسی است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز، 3 خردادماه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و در جمع خبرنگاران، سوم خرداد را یکی از تاریخی‌ترین برهه‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان نظام در این روزها طمع کرده بودند و به خیال خود خرمشهر را تصرف کرده بودند که با رشادت رزمندگان و ایثارگران و پاسداران و ارتشیان با از خود گذشتگی و ایثار خرمشهر را آزاد کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فتح خرمشهر امیدی در دل ایثارگران در دیگر جبهه‌ها برای بیرون راندن دشمن از خاک جمهوری اسلامی ایجاد کرد، افزود: تجلیل از این ایثارگران و خانواده‌های آنان یکی از وظائف مهم مردم و همه گروه‌ها در هر لباسی است.
وی اظهار کرد: باید همواره به یاد داشته باشیم که اگر فداکاری این افراد نبود نه تنها اکنون خرمشهر در تصرف دشمنان بود بلکه دیگر نقاط کشور نیز به دست دشمنان می‌افتاد و سرنوشت نظام جمهوری اسلامی نامشخص بود.
عباسی تصریح کرد: علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید شبانه‌روزی تلاش کنیم تا رضایت مردم از نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود و پشتیبان رزمندگان و سپاهیان کشور باشیم.
انتهای پیام

captcha