دسترسی به اشعار و سبک‌های مداحی در سایت «امام هشت»
کد خبر: 3814341
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

دسترسی به اشعار و سبک‌های مداحی در سایت «امام هشت»

گروه فناوری اطلاعات ــ سایت امام هشت با دارا بودن اشعار مذهبی و سبک‌های مداحی به عنوان بزرگترین پایگاه داده و مرجع تخصصی اشعار مذهبی به شمار می‌رود.

به گزارش ایکنا؛ امام هشت به عنوان بزرگترین مرجع اشعار مذهبی و سبک‌های مداحی، هم‌اکنون چهاردهمین سال فعالیت خود را با چشم انداز‌های بزرگ می‌گذراند.
 
این سایت با هدف تامین محتوای قوی برای هیئات مذهبی و همچنین ایجاد ارتباط دو سویه بین شاعران و مداحان اهل بیت (ع) دراندیشه ایجاد یک شبکه تعاملی بین شاعران و مداحان اهل بیت (ع) است.

همچنین این وب‌سایت در مسیر خدمات رسانی بهتر و غنی‌تر به مخاطبان خود، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی از قبیل آموزش مداحی، صداسازی و ... کرده است.

سایت امام هشت هم‌اکنون به بیش از ۱۰۰ هزار نفر عضو و مشترک از جامعه مداحان، شاعران و افراد علاقه‌مند در این حوزه خدمات رسانی می‌کند.

شاعران، مداحان و علاقه‌مندان در این حوزه می‌توانند برای مشاهده محصولات سایت امام هشت و نیز ارسال آثار خود به وب‌سایت امام هشت به نشانی www.emam8.com مراجعه کنند و آثار خود را به اشتراک بگذارند و به جدیدترین اشعار و سبک‌های مداحی دسترسی داشته باشند. علاقه‌مندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های این پایگاه با شماره تلفن‌های ۰۵۱۳۷۵۳۹۶۶۶ و ۰۹۳۸۱۵۶۵۶۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha