برگزاری اردوی جهادی پزشکان زاهدان در شب‌های قدر
کد خبر: 3814487
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

برگزاری اردوی جهادی پزشکان زاهدان در شب‌های قدر

گروه اجتماعی ــ دبیر کانون جهادی شهید محسن باقری زاهدان گفت: به‌مناسبت شب‌های قدر، ۳۰ نفر از اعضای این کانون از تمامی رشته‌های علوم پزشکی در قالب اردوی جهادی به مردم حاشیه شهر خدمات درمانی و فرهنگی ارائه می‌دهند.

فاطمه میری، دبیر کانون جهادی شهید محسن باقری زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: به‌مناسبت شب‌های قدر، 30 نفر از اعضای کانون جهادی شهید محسن باقری از تمامی رشته‌های علوم پزشکی در قالب اردوی جهادی به مردم حاشیه شهر خدمات درمانی و فرهنگی ارائه می‌دهند.
وی با بیان اینکه این گروه از شب گذشته کار خود را شروع کردند، افزود: در این اردوی جهادی به تعداد 700 نفر از مردم حاشیه شهر زاهدان و همچنین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی ارائه شد.
دبیر کانون جهادی شهید محسن باقری زاهدان بیان کرد: خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی شامل ویزیت رایگان و نیز توزیع رایگان دارو، خدمات دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، آزمایش فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و همچنین آموزش نقاشی به کودکان می‌شود.
میری با اشاره به اینکه اردو جهادی به مدت 5 ساعت در اولین شب قدر برگزار شد، اظهار کرد: قرار است در شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

captcha