توجه ایکنا به نوجوانان اثرگذاری آن را بیشتر می‌کند
کد خبر: 3814604
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
زهرا سعیدی:

توجه ایکنا به نوجوانان اثرگذاری آن را بیشتر می‌کند

گروه سیاسی ــ نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملکرد خبرگزاری ایکنا در توسعه فرهنگ قرآنی روبه رشد و مؤثر بوده است، گفت: اگر این خبرگزاری برنامه‌های ویژه‌ای برای بخش کودک و نوجوان در نظر بگیرد، می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

توجه به نوجوانان در اخبار خبرگزاری قرآن

زهرا سعیدی، عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به سالروز تشکیل خبرگزاری قرآن، اظهار کرد: این خبرگزاری در حرکت روبه جلو و در توسعه فرهنگ قرآنی در کشور تأثیرگذار بوده و احساس می‌کنم که بهتر از این هم می‌توانست باشد.
وی تأکید کرد: معرفی چنین رسانه‌ای برای خدمت به جامعه قرآنی نیازمند تلاش بیشتری است که هم خود خبرنگاران و هم مسئولان خبرگزاری و نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید همت کنند تا موانعی که برای ادامه فعالیت این مرکز وجود دارد برداشته شود و نقاط قوتی که دارد تقویت شود.
سعیدی افزود: خبرگزاری ایکنا تریبونی بین‌المللی در نظام جمهوری اسلامی است که می‌توان حداکثر استفاده را از این تریبون بین‌المللی برد.
وی در مورد ضرورت توجه به مخاطبان کودک و نوجوان نیز اظهار کرد: مخاطبان خبرگزاری ایکنا عموم مردم هستند، اما به نظرم اگر بتواند برای دانش‌آموزان و کودکان برنامه‌های خاص و ویژه‌ای داشته باشد، بیشتر تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام 

captcha