نقش اساسی ایکنا صف‌آرایی قوی در جنگ نرم دشمن است
کد خبر: 3814610
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک:

نقش اساسی ایکنا صف‌آرایی قوی در جنگ نرم دشمن است

گروه سیاسی ــ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در حال حاضر در مصاف جنگ نرم با دشمن قرار داریم. دشمن تلاش می‌کند جوانان ما را از قرآن و عترت جدا کند و نقش اساسی ایکنا این است که بتواند در مقابل این جنگ، صف‌آرایی قوی کند و مطمئناً توان این کار را دارد.

نقش اساسی ایکنا صف‌آرایی قوی در جنگ نرم دشمن

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن تبریک شانزدهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری ایکنا به مسئولان و فعالان این خبرگزاری، گفت: یکی از بهترین خبرگزاری‌هایی که در بحث قرآنی نقش‌آفرین بوده، خبرگزاری قرآن است که اخبار خاص و فرهنگ غنی قرآن را به حدود 20 زبان زنده منتقل کرده است که واقعاً قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر باید بیشترین بهره‌مندی را از رشد فضای مجازی ببریم، افزود: رسالت ما در قبال رشد ابزار تکنولوژی و فضای مجازی این است که جهانیان را نسبت به مسائل اساسی قرآن آشنا و آشناتر کنیم.
سالک با تأکید بر اینکه بیشتر به ذهن می‌رسد میدان عملیات ایکنا انتقال مطالب به سراسر جهان باشد، بیان کرد: مخاطبان تشنه در سطح جهان زیاد هستند، اما کمترین ارتباط را با آنها داریم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال اخبار قرآنی به مخاطبان خارجی طریق خوبی است، گفت: ما در حال حاضر در جنگ نرم با دشمن قرار داریم. دشمن تلاش می‌کند جوانان ما را از قرآن و عترت جدا کند و نقش اساسی ایکنا این است که بتواند در مقابل این جنگ صف‌آرایی قوی کند و مطمئناً توان این کار را دارد.

انتهای پیام

captcha