نمایشگاه‌های علوم قرآنی در تمام ایام سال به صورت تخصصی برپا شود
کد خبر: 3814651
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷

نمایشگاه‌های علوم قرآنی در تمام ایام سال به صورت تخصصی برپا شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: لازم است که هر ماه یک نمایشگاه علوم قرآنی به صورت تخصصی همچون قصه‌های قرآنی، خط و خوشنویسی قرآنی، کارهای هنری، فیلم‌های قرآنی و ... در استان کردستان برپا شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌‍شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه شنبه، چهارم خردادماه در حاشیه هجدهمین نمایشگاه آثار علوم قرآنی در غرفه ایکنا، ضمن مثبت ارزیابی کردن این نمایشگاه، اظهار کرد: می‌طلبد که در سال‌های آینده این نمایشگاه در جای وسیع‌تر و با تنوع بیشتری برگزار شود.
وی با تاکید بر اینکه هر چه بیشتر قرآن کریم را معرفی کنیم، نفع آن به خودمان برمی‌گردد، افزود: قرآن راهنمای بسیار خوبی در تمامی زمینه‌ها برای انسان بوده، چون هدایت کننده عامه مردم است.
نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: در گذشته قرآن بسیار مهجور بود اما به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز فعالیت‌های قرآنی بسیار در جامعه اشاعه یافته است.
وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم همه مباحث گنجانده شده است، تصریح کرد: قرآن کتابی یک بعدی نیست و زیبایی‌ها و معجزات آن بسیار زیاد است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ادامه داد: هر کجا به قرآن عمل کردیم مشکلات ما کمتر شده است چون راه حل بسیاری از مشکلات در قرآن کریم ذکر شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای خارج کردن قرآن از مهجوریت، باید سبک زندگی قرآنی را در زندگی خود پیاده کنیم و در جامعه نیز بیشتر به فعالیت‌های قرانی پرداخته شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان تاکید کرد: لازم است که هر ماه یک نمایشگاه تخصصی قرآنی همچون قصه‌های قرآنی، خط و خوشنویسی قرآنی، کارهای هنری، فیلم‌های قرآنی و ... در استان کردستان برپا شود.
انتهای پیام

captcha