آشنایی ایتام همدانی با حامیان خود در «ماه باران»
کد خبر: 3814660
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۴

آشنایی ایتام همدانی با حامیان خود در «ماه باران»

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری برنامه مردمی «ماه باران»، گفت: ایتام در این شب‌ها با حامیان خود آشنا می‌شوند، حامیان نیز از احوالات این عزیزان مطلع و در صدد بهبود وضعیت آنان قرار خواهند گرفت.

آشنایی ایتام همدانی با حامیان خود در «ماه باران»بنیامین یاری، مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جشن میلاد رمضان که تحت عنوان «ماه باران» به نمایش گذاشته شده است از میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا عید فطر برگزار می‌شود.
وی افزود: با حمایت مالی خیرین استان هر شب ۳۰۰ میهمان از خانواده ایتام و حامیان ایتام، کارآفرینان کمیته امداد امام خمینی (ره) و هنرمندان برجسته کشوری در این مراسم دعوت می‌شوند، هم‌چنین عموم مردم نیز برای حضور در برنامه مذکورشرکت دارند.
یاری تاکید کرد: در این شب‌ها ایتام با حامیان خود آشنا می‌شوند، حامیان نیز از احوالات این عزیزان مطلع و در صدد بهبود وضعیت آنان خواهند بود، تمامی هزینه‌های این برنامه را حامیان ایتام متقبل شده‌اند.
یاری با اشاره به اینکه در ماه باران هرشب با هماهنگی صداوسیما یکی از هنرمندان برجسته کشوری دعوت می‌شود، بیان کرد: متناسب با ایام مختلف، میهمانان و هنرمندان خاصی به این برنامه دعوت می‌شوند، برای مثال در تاریخ سوم خرداد که روز آزاد‌سازی خرمشهر بود از فرماندهان سپاه دعوت شد، هم در این شب هم و هم در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام نورافشانی نیز انجام شد.
یاری در ادامه تصریح کرد: در شب‌های قدر نیز علاوه بر دعوت از هنرمندان و سخنرانان، مداحی و ذکر مصیبت و میهمانان مرتبطی را دعوت خواهیم کرد.
وی در خصوص پخش زنده برنامه ماه باران از شبکه استان همدان گفت: این برنامه هرشب از ساعت ۹ و نیم الی ۱۱ در اردوگاه فجر از شبکه همدان پخش خواهد شد.
یاری با تأـکید بر اینکه دولت قبل از ماه مبارک رمضان مبلغی را به حساب کمیته امداد مبنی بر کمک‌های مالی به ایتام، واریز کرد گفت: در اول ماه رمضان به خانواده‌های ۱ نفر ۱۰۰ هزار تومان و خانواده‌های ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲۰۰ هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۳۰۰ هزار تومان واریز شد.
مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان ضمن تشکر از آموزش و پرورش، صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استانداری برای هماهنگی و اجرای این برنامه خاطرنشان کرد: در این اردوگاه ضمن اجرای برنامه ماه باران، غرفه‌هایی نیز جهت ارائه خدمات اعم از موادغذایی و ... و همچنین ثبت‌نام از خیرین و حامیان مالی برای ایتام موجود است.
انتهای پیام

captcha