فرصت خرید محصولات حجاب تا 14 خردادماه در بوستان آب‌ و آتش
کد خبر: 3814712
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

فرصت خرید محصولات حجاب تا 14 خردادماه در بوستان آب‌ و آتش

گروه جامعه ــ 50 غرفه در بوستان آب و آتش تا 14 خردادماه جاری، محصولات حجاب را به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان هفدهمین «نمایشگاه گوهر زیبایی 2» از 21 اردیبهشت‌ماه، کار خود را با برپایی 50 غرفه در بوستان آب و آتش آغاز کرده است.

این نمایشگاه که محل عرضه محصولات عفاف و حجاب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه است تا پایان ماه مبارک رمضان (14 خردادماه) از ساعت 18 تا یک بامداد آماده بازدید و خرید علاقه‌مندان است.

علاوه بر عرضه چادر، ملزومات حجاب، مانتوی نوجوانان و بزرگسالان و لباس مردان در این نمایشگاه، چند غرفه نیز به محصولات مربوط به کودکان اختصاص یافته است.

همچنین طرح تعویض چادر نماز و چادر مشکی کهنه با چادرهای نو در این نمایشگاه فراهم شده و روزانه حدود 50 قواره چادر مشکی و 70 قواره چادر نماز در این نمایشگاه تعویض می‌شود. همچنین طرح دوخت رایگان چادر نیز در این نمایشگاه اجرا شده است.

بیشترین میزان فروش در این نمایشگاه به روسری‌های دوخت داخل اختصاص دارد که مورد استقبال بیشتری از سوی مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

از نکات قابل توجه این نمایشگاه می‌توان به عرضه تمام محصولات تولید داخل اشاره کرد، یعنی به غیر از پارچه چادر مشکی، سایر پارچه‌ها و محصولات عرضه شده در این نمایشگاه نیز تولید و طراحی داخل کشور است.

انتهای پیام

captcha