«ترنم وحی»؛ از مسابقات پرمخاطب رمضانی
کد خبر: 3814764
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
حجت‌الاسلام بهشتی‌پور مطرح کرد؛

«ترنم وحی»؛ از مسابقات پرمخاطب رمضانی

کانون خبرنگارارن نبأ ــ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به بازخورد مسابقه پیامکی «ترنم وحی» گفت: همه‌روزه دو برنده برای زیارت شهرهای مشهد مقدس و کربلای معلا انتخاب می‌شوند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) به بررسی بازخوردهای مسابقه قرآنی «ترنم وحی» پرداخت و اظهار کرد: این مسابقه قرآن از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری با هدف ترویج و آموزش معارف قرآنی در قالب مسابقه‌ای پیامکی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۲۲ هزار نفر در این مسابقه پیامکی شرکت می‌کنند، گفت: سؤالات این مسابقه همه‌روزه از محتوای سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی که در ابتدای مراسم ترتیل‌خوانی به بیان نکات تفسیری جزء روز می‌پردازد، تهیه و به‌صورت سؤالات چندگزینه‌ای از شبکه ۳ سیما و شبکه استانی نور در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه به‌صورت میانگین همه‌روزه ۱۷ هزار پاسخ صحیح از سوی مخاطبان ارسال می‌شود، اظهار کرد: همه‌روزه دو نفر از این تعداد به‌عنوان برنده سفر به مشهد مقدس و کربلای معلا انتخاب می‌شوند.
وی ادامه داد: برندگان این مسابقه در ایام تابستان ۹۸ در قالب کاروان‌های زیارتی به دو شهر مقدس مشهد و کربلای معلا اعزام خواهند شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲:۴۵ تا ۱۵ به‌صورت زنده آیین بیان نکات تفسیری قرآن کریم را مشاهده و با ارسال جواب صحیح مسابقه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۱۲۲ در این مسابقه شرکت کنند.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha