فراهم کردن محیط امن شب‌های قدر نیازمند همکاری مردم با نیروی انتظامی است
کد خبر: 3814879
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

فراهم کردن محیط امن شب‌های قدر نیازمند همکاری مردم با نیروی انتظامی است

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر گفت: فراهم کردن محیطی امن و آرام برای راز و نیاز با معبود در این شب‌های قدر، مستلزم همکاری مردم با نیروهای انتظامی است.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی مرودشت امروز، 5 خردادماه در جمع كاركنان این نیرو از حضور اکیپ‌های گشتی برای تأمین نظم و امنیت شب‌های قدر و مراسم احیا در مساجد و اماکن متبرکه در این شهرستان خبر داد و گفت: فراهم کردن محیطی امن و آرام برای راز و نیاز با معبود در این شب‌های قدر، مستلزم همکاری مردم با نیروهای انتظامی است.
وی ضمن گرامیداشت فضیلت شب‌های قدر افزود: احیای شب قدر و عبادت و راز و نیاز با خداوند از اعمالی است که در این شب‌ها بسیار بر آن سفارش شده است.
زراعتیان ادامه داد: بی شک برگزاری این چنین مراسم‌هایی در کشور بدون تدابیر امنیتی و تلاش نیروهای متعهد و ولایت‌مدار کار بسیار سخت و دشواری است.
رئیس پلیس شهرستان مرودشت با تاکید بر اینکه وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت است، گفت: حفاظت از مومنان در حال عبادت، اجرش کمتر از ثواب شب زنده‌داری در شب‌های قدر نیست و اجر و ثواب آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.
انتهای پیام

captcha