احداث موزه دفاع مقدس انتقال ایمان و خلوص رزمندگان به آیندگان است
کد خبر: 3814942
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

احداث موزه دفاع مقدس انتقال ایمان و خلوص رزمندگان به آیندگان است

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه احداث موزه دفاع مقدس انتقال افتخارات، اراده‌ها، ایمان و خلوص رزمندگان به آیندگان است، اضافه کرد: اگر بخواهیم ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال دهیم، یکی از راه‌های آن احداث موزه دفاع مقدس است.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی،‌ نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 5 خردادماه در آیین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، با اشاره به اینکه جنگ هشت‌ساله موجب اقتدار و عظمت ملت ایران شد، اظهار کرد: امروز ملت ایران اقتداری که در بین ملت‌های مختلف پیدا کرده، برگرفته از دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس در سایه اراده‌ها، هم‌آوایی‌ها و وحدت بین دلاورمردان جبهه‌های جنگ شکل گرفت و هر قدر از تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد موفقیت‌های کسب شده در دوران جنگ نمایان‌تر می‌شود.

امام جمعه رشت جنگ هشت‌ساله را نه فقط جنگ بمب و موشک بلکه جنگ اراده‌ها دانست و تصریح کرد: اراده قوی مردم و جوانان در جنگ نابرابر تمام قدرت‌های سلطه‌گر را به چالش کشاند و معادلات جهانی را به نفع ایران تغییر داد.

آیت‌الله فلاحتی احتمال جنگ با ایران در دنیای امروز را در حد صفر عنوان کرد و یادآور شد: اقتدار نظام اسلامی در سایه ایمان و اراده خالصانه کسب شده و این امر باید به نسل معاصر و آینده انتقال داده شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین ابزارها برای نشان دادن اراده‌ها و نقش رزمندگان موزه دفاع مقدس است، گفت:‌ اینگونه اقدامات فرهنگی می‌تواند نسل‌های آینده را مطلع کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه احداث موزه دفاع مقدس انتقال افتخارات، اراده‌ها، ایمان و خلوص رزمندگان به آیندگان است، اضافه کرد: اگر بخواهیم ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال دهیم یکی از راه‌های آن احداث موزه دفاع مقدس است.

به گزارش ایکنا، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در محل کیلومتر پنج جاده رشت - تهران کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام

captcha