پیام روز قدس، وحدت و انسجام مسلمانان در برابر مستكبران است
کد خبر: 3816106
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

پیام روز قدس، وحدت و انسجام مسلمانان در برابر مستكبران است

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی استان فارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: پیام روز جهانی قدس، پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان جهان در برابر استكبار جهانی و مستكبران است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 10 خردادماه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز، گفت: با گذشت 40 سال از عمر پر بركت انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی روز جهانی قدس پر شورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان فارس با شور و هیجان زیادی در امنیت كامل برگزار شد و مسلمانان بار دیگر وحدت و انسجام خود را آگاهانه‌تر و هوشیارتر به جهانیان نشان دادند.
گودرزی با بیان اینكه حضور پر شكوه مردم در این هوای گرم و با زبان روزه نشان می‌دهد كه آن‌ها با باورهای دینی خود علیه نظام سلطه و استكبار جهانی می‌خروشند، افزود: راهپیمایی امروز، جلوه دیگری از شكوه و عظمت مردم ایران در برابر دشمنان بود.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تأكید كرد: پیام روز جهانی قدس، پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان جهان در برابر استكبار جهانی و مستكبران است.
وی با بیان اینكه از دقایق اولیه صبح امروز كاركنان نیروی انتظامی وظیفه تأمین نظم و امنیت مراسم را بر عهده داشته‌اند، گفت: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی‌های لازم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، امنیت مراسم راهپیمایی را به خوبی برقرار كرد كه از تمامی همكاران در این راستا تقدیر و تشكر می‌كنم.
گودرزی با تصریح اینكه خدمت به مردم یك توفیق الهی است، از همه مردم در راستای تعامل و همكاری با مأموران نیروی انتظامی در خصوص تأمین امنیت مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، تشكر و قدردانی كرد.
انتهای پیام

captcha