احداث 125 واحد مسكونی در مناطق سیل‌زده كشور؛‌ سهمیه دانشگاه علوم پزشكی شیراز
کد خبر: 3816700
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

احداث 125 واحد مسكونی در مناطق سیل‌زده كشور؛‌ سهمیه دانشگاه علوم پزشكی شیراز

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به اجرای پویش ملی بهار همدلی گفت: بر اساس همین سهمیه‌بندی در اين طرح، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موظف به تهیه مبلغ سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای احداث ۱۲۵ واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پس از اعلام و ابلاغ رسمی راه‌اندازی پویش بزرگ ملی بهار همدلی از سوی وزیر بهداشت، کورش عزیزی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 12 خردادماه گفت: از آنجا که ساخت و احداث مسکن در این مرحله از کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده از اولویت بالا و اساسی برخوردار است، می توان پویش ملی بهار همدلی را طرحی هوشمندانه و کارشناسی شده دانست.
وی افزود: بر این اساس، نشست‌های هم‌اندیشی زیادی با هدف استفاده از آرای دیگران و بهره‌وری از خلاقیت‌های همکاران برای جذب بالای کمک‌های دانشگاهی برگزار و پیشنهادات ارائه شده بررسی و تجمیع شد.
عزیزی با اشاره به سهمیه‌بندی وزارت بهداشت، بالاترین میزان انتظار جمع‌آوری کمک‌های نقدی در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را مربوط به علوم پزشکی شیراز دانست و گفت: بر اساس همین سهمیه‌بندی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موظف به تهیه مبلغ سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای احداث ۱۲۵ واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در نشست اخیر هیئت رئیسه دانشگاه که با حضور رئیس و معاونان این مرکز عالی آموزش پزشکی برگزار شد، موضوع جذب و هدایت کمک‌های نقدی دانشگاه بررسی شد و در همین جلسه مصوب شد تا اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به صورت داوطلبانه اقدام به تامین هزینه احداث یک واحد مسکونی در یکی از مناطق سیل‌زده کنند.
وی ادامه داد: تاکنون واحدهای مختلف تابعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به ویژه دانشکده‌های اقماری، اقدامات خلاقانه و خوبی را برای تامین کمک‌های نقدی همکاران و مشارکت هر چه بیشتر در این کار نیک‌اندیشانه به انجام رسانده‌اند.
عزیزی مشارکت داوطلبانه در پویش ملی بهار همدلی را شامل تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی پویش ملی بهار همدلی حرکتی ماندگار، مانا و از مصادیق صالحات والباقیات است و از تمامی همکاران در رده‌های مختلف دانشگاه دعوت می‌شود کمک‌های نقدی خود را به هر میزان، به شماره حساب اعلام شده واریز کنند.
به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این حساب بانکی به عنوان حساب متمرکز و اختصاصی پویش بهار همدلی اعلام شده و تمامی وجوهی که از هر فرد حقیقی یا حقوقی به این حساب واریز شود، تنها برای خانه‌سازی و تهیه مسکن برای هموطنان آسیب دیده از سیل هزینه می‌شود.
انتهای پیام

captcha