راه‌اندازی ۳۰۴ پایگاه جمع‌آوری فطریه در ایلام
کد خبر: 3816858
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

راه‌اندازی ۳۰۴ پایگاه جمع‌آوری فطریه در ایلام

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از راه‌اندازی تعداد ۳۰۴ پایگاه جهت جمع‌آوری زکات فطریه مردم استان ایلام خبر داد.

جمع‌آوری زکات فطریه مردم استان ایلام در 304 پایگاه
ضیاء رضایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، با اعلام خبر راه‌اندازی ۳۰۴ پایگاه جمع‌آوری فطریه در ایلام، اظهار کرد: این تعداد پایگاه توسط حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد، ستاد زکات استان و تعدادی از موسسات خیریه دارای مجوز، تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه نشست هماهنگی بین این نهاد و موسسات دارای مجوز  برای جمع آوری زکات فطریه به عمل آمده است، گفت: تنها موسساتی که از ستاد زکات استان لوگوی مخصوص و مجوز لازم را کسب کرده‌اند می‌توانند نسبت به جمع آوری زکات فطریه اقدام کنند و با دیگر گروه‌های بدون مجوز در این زمینه برخورد خواهد شد.
رضایی به دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای جمع آوری زکات فطریه مردم روزه دار این استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه بیش از 60 هزار پاکت مخصوص بین مردم روزه دار این استان توزیع شده که در روز عید فطر جمع آوری خواهند شد.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه برای جمع‌آوری زکات فطره مردم این استان تعداد 665 صندوق تدارک دیده شده است افزود: تعداد 700 نفر به عنوان عاملین زکات در این استان در روز عید سعید فطر نسبت به جمع آوری زکات فطریه مردم این استان اقدام خواهند کرد.
رضایی در ادامه به امکانات پرداخت زکات فطریه به روش‌های الکترونیک اشاره کرد و گفت: مردم روزه دار می‌توانند از طریق شماره گیری کد #084*1*1*8877* نسبت به پرداخت آنی زکات فطریه خود اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha