واگذاری طرح‌های اداره امور قرآنی کرمانشاه به اتحادیه مؤسسات قرآن
کد خبر: 3817361
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

واگذاری طرح‌های اداره امور قرآنی کرمانشاه به اتحادیه مؤسسات قرآن

گروه فعالیت‌هی قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: بدنبال واگذاری طرح‌های اداره امور قرآنی استان کرمانشاه به اتحادیه مؤسسات قرآنی هستیم.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: امسال بدنبال واگذاری طرح‌های قرآنی اداره امور قرآنی استان به اتحادیه مؤسسات قرآن هستیم.
وی افزود: معتقدیم اهداف اداره امور قرآنی در برگزاری فعالیت‌های قرآنی با اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان در یک مسیر است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: اتحادیه مؤسسات قرآنی امروز در حال فعالیت است و کارکرد این اتحادیه به لحاظ فکری، فرهنگی و کاری بسیار قوی است.
حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه اتحادیه به حمایت نیاز دارد گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی که فعالیت‌های قرآنی را دنبال می‌کنند باید با اتحادیه در راستای انجام فعالیت‌ها هم‌افزایی داشته باشند و این امر نیازمند به ساماندهی است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: در استان کرمانشاه انسجام خوبی در جامعه قرآنی برای انجام فعالیت‌های قرآنی وجود دارد و با واگذاری این فعالیت‌ها به اتحادیه امیدواریم نهادهای دیگر نیز در این مسیر گام بردارند.
وی به برخی از مشکلات در مسیر مؤسسات قرآنی نیز اشاره کرد و گفت: دو مشکل اصلی مؤسسات قرآنی استان مشکلات مالی و کمبود منابع آموزشی و فضای آموزشی است.
حجت‌الاسلام محمدی یکی از راه‌های رفع مشکلات یاد شده را راه‌اندازی صندوقی ویژه مؤسسات دانست و اظهار کرد: یکی از مواردی که پیگیرم خواهیم شد در نظر گرفتن جایگاه قانونی در صدور مجوز برای اتحادیه است.
انتهای پیام

captcha