پیشنهاد بهره‌مندی از ظرفیت مدیران پیشین رادیو قرآن
کد خبر: 3817380
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
قره‌شیخلو ارائه داد:

پیشنهاد بهره‌مندی از ظرفیت مدیران پیشین رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم پیشنهاد داد تا مدیر جدید رادیو قرآن نسبت به تشکیل یک گروه کارشناسی از مسئولان پیشین این شبکه رادیویی جهت بهره‌گیری از تجربیاتشان اقدام کند.

مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در پی انتخاب مدیر جدید شبکه رادیویی قرآن، اظهار کرد: باید از جناب آقای احمد ابوالقاسمی تشکر کنم؛ چراکه در مدت دوسالی که مسئولیت رادیو قرآن را داشتند، کارهای بسیار خوبی انجام دادند. ایشان چهره برجسته قرآنی در کشور هستند و حداکثر تلاش خود را برای ارتقای رادیو قرآن در این مدت انجام دادند.

وی بیان کرد: امیدوارم مسئولان صدای سازمان صدا‌وسیما از وجود ایشان در موقعیت‌های مختلف استفاده کنند؛ نباید از این ظرفیت‌‌ها غافل شد. رفت‌وآمدهای مدیریتی و تغییر مسئولیت‌ها در تمامی دستگاه‌ها طبیعی است. یک روز شخصی به عنوان مسئول یک نهاد انتخاب می‌شود و پس از چندی نیز مسئولیت خود را به دیگری واگذار می‌کند.
قره‌شیخلو تصریح کرد: جناب مجتبی ایزدی نیز که امروز به عنوان مدیر جدید رادیو قرآن معرفی شده‌اند، خود از چهره‌های قرآنی کشور هستند و سابقه خوبی نیز در کارهای رسانه‌ای دارند. همچنین، تحصیلات ایشان نیز در این زمینه است. بنده برای ایشان نیز آرزوی توفیق دارم و امیدوارم که ایشان نیز از تجربیات کسانی که در گذشته این مسئولیت را داشته‌اند، استفاده کنند.
رئیس سازمان دارالقرآن اظهار کرد: پیشنهاد بنده به مدیر جدید رادیو قرآن این است که یک گروه کارشناسی از مسئولان سابق این شبکه رادیویی را به عنوان حلقه و بازوی فکری و مشاوره‌ای تشکیل داده و از کسانی که در گذشته مدیریت این رسانه را برعهده داشته‌اند، دعوت کرده و از تجربیات این عزیزان حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند.
وی بیان کرد: این امر می‌تواند برگه برنده‌ و خلاقیتی از سوی ایشان باشد تا بدین وسیله ظرفیت‌های گذشته فراموش نشود و از تجربیات مدیران پیشین نیز بهره‌برداری لازم را داشته باشند. ما همیشه از مشورت نتایج مثبتی گرفته‌ایم. امیدوار هستم که مدیر جدید رادیو قرآن و همچنین، جناب ابوالقاسمی، مدیر پیشین این شبکه رادیویی هر جا که هستند در پناه قرآن باشند.
انتهای پیام

captcha