آغاز ثبت‌نام «جهاد رسانه‌ای راهیان نور» در همدان
کد خبر: 3818213
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

آغاز ثبت‌نام «جهاد رسانه‌ای راهیان نور» در همدان

گروه اجتماعی ــ ثبت‌نام «جهاد رسانه‌ای راهیان نور» ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در همدان آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام «جهاد رسانه‌ای راهیان نور» در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، ثبت‌نام «جهاد رسانه‌ای راهیان نور» ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور آغاز شد.
هم‌زمان با ثبت‌نام سراسری خادمان شهدا ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور، جهاد رسانه‌ای راهیان نور از 18 لغایت 24 خردادماه به مدت یک هفته اقدام به ثبت‌نام خادمین تخصصی رسانه‎ای می‌کند.
بر این اساس خبرنگاران افتخاری شهدا تحت عنوان «جهاد رسانه‌ای شهید رهبر» پس از ثبت‌نام و طی مراحل گزینش توسط مراکز استانی خادمین شهدا و تأیید مرکز رسانه‌ای شهید رهبر به کسوت خبرنگار خادم شهدا و باشگاه خبرنگاران راهیان نور نائل شده و در ایام اوج راهیان نور غرب و شمال غرب کشور (تیر و مردادماه جاری) در یادمان‌های دفاع مقدس استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام به‌کارگیری خواهند شد.

مهم‌ترین وظایف «جهاد رسانه‌ای شهید رهبر» در ایام‌ اوج راهیان نور برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیت خادمین خبرنگار و در طول سال به‌کارگیری و سازمان‌دهی این عزیزان و همچنین ایجاد مرکز رسانه‌ای و ارائه خدمات ازجمله هدایت، حمایت و پشتیبانی از حضور اهالی رسانه در مناطق عملیاتی، معرفی سوژه و ارسال اخبار برای رسانه‌ها، راهنمایی و مشاوره به اصحاب رسانه، تهیه و تولید گزارش، گفت‌وگو، عکس و فیلم، خبر و گزارش رویدادهای راهیان نور از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر است.
خادمین «جهاد رسانه‌ای راهیان نور» پس از ورود به پایگاه اینترنتی به نشانی WWW.Khademin.koolebar.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha